4e advent

Det blev rätt mycket folk igår med, men vid 1 var det så lugnt att dom från mc donalds på söder inte behövde komma, sen skickade vi hem våran chef också, men vi halv två kom det mycket folk!
Filip skulle hämta mig efter att jag hade slutat men han sov när jag ringde, haha så han fick dra sig upp ur sängen för att hämta mig ;d Han gick upp vid halv nio idag för han hade match men jag sov tills mamma ringde vid 12, så skönt var de :)
Ikväll är det match mot hallsberg, ja vi får väl se hur det går!

Idag är de 4e advent och det är julafton om 3 dagar :O jag och anna ska köpa alla julklappar imorgon, lycka till säger jag bara ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

då jälvar kommer du in till mej och säge hej!!!!

2008-12-21 @ 19:01:50
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0