Dagen efter

Ja, man mår väl som man förtjänar.
Gårdagen var väldigt lyckad, åt julbord vilket är så mumsigt :D sen började dom roliga lekarna, jag var i lag med kristin(vår chef) haha jaa men ganska bra gick det ändå! Sen promenerade vi till björnstugan! Väldigt mycket folk måste jag säga att det var. Slutade dock inte så kalas men tack alla mina underbara medarbetare! Sen hämtade filip mig och jag somnade rätt snabbt:)

Usch för att gå upp dagen efter, huvudet snurra och jag ville bara lägga mig i sängen igen. Sen upptäckte jag att det snöade som sjutton ute så när jag skulle cykla så kom jag knappt fram ;d
Köpte med lite mat hem till filip idag efter jobbet som smakade så utmärkt bra!

Nu är jag hemma och ska nog försöka få lite sömn snart eftersom det inte är någon träning pga snön!

puss!
bilder kommer senare :D


Anna&jag för ett antal år sen! Tog kort på ett kort, haha därför så suddig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0