en helg med min älskling<3

Gårdagen blev hur lyckad som helst och maten var jätte god! Efter vi hade suttit där några timmar så tog vi en taxi hem för att bara ta det lugnt, vi kollade på fotboll, El Clásico. Sen somnade vi ganska snabbt efter de, va väldigt trötta! Så idag har vi bara varit på stan och köpt lite julklappar, eller ja filip köpte julklappar jag köpte lite saker till mig själv ;d men jag lovar att jag snart ska köpa ;)
Nu har jag precis ätit lite tacos och snart är det träning som gäller:)

En hel helg med min älskling, kan det bli bättre?:)

puss

Kommentarer
Postat av: malin

dålig stil malin, kom in o säg hej om du går på stan! inte okej malin, inte okej!!!!!!!



;)

2008-12-14 @ 20:08:11
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0