Fredag

oj va dålig jag har varit på att skriva nu men jag har jobbat väldigt mycket, sen har jag inte varit hemma så mycket!
Igår var jag iaf helt ledig så jag var med filip tt tag innan jag träffade malin för en lite promenad, men det var så himla kallt ute att vi gick in till henne istället. Det var mycket trevligt:)
Just nu sitter jag här i soffan med filip och vi ska bara dega och kanske åka upp på stan snart :) jobbar natt i helgen:/ Det är bara 5 dagar kvar till julafton och nu börjar jag verkligen få lite panik över alla julklappar! men det löser sig får vi hoppas;)
Vi siter och tittar på nått djurprogram som handlar om sjölejon, gud vad dom är söta :D Tänk att få bada med delfiner, det skulle jag verkligen vilja!
Nej nu ska jag vara lite social mot min älskling:)

puss och ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0