fredag

Har nyss kommit hem efter ha varit på stan med tessan&sanne, mycket trevligt :D Nu har jag köpt en julklapp iaf, till filip, den är nästan klar! Sen gick vi(såklart) till la baguette och åt mat. Jag har ju lovat mig själv att inte äta ute någe mer men vad är det första jag gör? haha jag äter upp mina pengar!
Måste även säga grattis till min älskling som tog körkort igår, härligt! Nu får du köra runt på mig jämt:) Så igår körde vi i drive-in och köpte glass och dricka bara för att prova själva känslan :D haha

Var en sväng hemma hos sanne igår också. Hon fick håret färgat av sin mamma, mycket tjusigt blev de! Passade även på att köra guitar hero medan vi väntade, fyyy jag är så sämst så det är nästan pinsamt ;d Sen bad vi sannes lillebror köra lite och jävlar vad snabbt de gick och han kladare allt, helt sjukt! Jag har lite att träna på där;)

Ikväll är det jobb som står på schemat, wihoo :D 23-03.15 mitt favorit pass;) Aja jag får väl mysa lite med familjen innan:)


sanne med hårfärg i håret :D


adam :)

puss malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0