julfest med jobbet

precis nyduschad och redo för party :D jag är väldigt taggad! Först blir det julbord sen blir det lite fest innan björnis :) Jag vet inte vad jag ska ha på mig än, jag börjar få lite panik, haha ett tjejproblem! Jag köper kläder hela tiden men ändå har jag inte att ha på mig, konstigt de alltså ;)

Idag har jag namnsdag förövrigt, blev påmind av mallan i morse av ett sms! Inte så mycket att fira men kul att man har sitt namn i almanackan iaf :D synd för dig sanne ;) hihi

Nu måste jag välja kläder och göra mig iordning :D

Filip kommer och hämtar mig mitt i natten! Det är bra att ens pojkvän har körkort :D

pussis

:)

Kommentarer
Postat av: Malin

MallAN! GRATTIS TILL OSS! HAHA

btw när kör vi utgång ? Taggad är ja

2008-12-10 @ 18:14:54
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0