kalas kväll!

Även fast jag var trött som bara den och rösten knappt fanns kvar så pallrade jag mig till förfesten som styrdes hos martin på jobbet:) Jag hänger upp min jacka på deras klädhängare, och när jag ska därifrån så åker hela ställningen ner:O Det var ganska pinsamt, men som tur var så skrattade dom bara åt de och slängde in den i garderoben:)
Louise hade gjort iordning en mycket god bål som gick åt rätt snabbt;)
Det var en väldigt rolig förfest med mycket skratt, sen for vi till klaras där det var hur mycket folk som helst! Det var en riktigt rolig kväll, och träffade många från min älskade klass! men vid halv ett så var vi rätt trötta efter att ha varit där från tio;d så det blev rak, haha eller ja raka vägen kanske det inte blev men tillslut kom vi till donken iaf! Mumsade lite på deras väldigt goda fyllemat! Sen hämtade filip snällt upp mig!
Tack för en kanon kväll sanne&louise och alla andra såklart ;)

Ska snart duscha lite sen blir det stan med mamma&anna.
Sen senare ikväll ska jag fira jul med farmor,farfar och ia:) kanske träffa sannebanne senare ikväll också :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0