lördag

Klockan stod på 13.45 idag när jag vaknade, det är väldigt ovanligt för att vara jag. Jag brukar alltid vakna runt tio men det var riktigt skönt att sova inatt eftersom jag kom hem vid halv fyra ;d Det brukar vara ganska lugnt på fredagar men igår var det väldigt mycket folk så jag vill inte ens veta hur mycket det kommer vara inatt! Idag börjar jag jobba sju men innan de ska jag gå med familjen till edessa och äta lite:)

Kollade nyss på outsiders- familjen med 27 barn. 4 av dom var deras egna dom andra 23 vara adopterade och hade olika handikapp. Jag beundrar verkligen den familjen och föräldrarna, dom tar hand om oönskade barn. Det är som att ha en helt skolklass hemma, hela tiden. 244 par strumpor gick åt varje vecka, tänk den tvättmaskinen;)

Nej nu måste jag skynda mig att göra mig klar!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0