måndag

sitter här och mumsar på en lussebulle, så gott:)
Det var otroligt jobbigt att gå upp i morse, jag var så trött att bena nästan vek sig. Kanske inte så konstigt när man somnar halv två kanske. Vi låg i soffan och kollade på tv och då höll jag på att somna men när vi väl gick och la oss tog de tre år innan jag somna, jobbigt!
sen åt jag lite mat med sanne innan jag mötte upp mamma&anna för att köpa lite julklappar till mina småkusiner:)

Igår var jag ute på en promenad med sanne, mycket trevligt men dock lite kallt och ruggigt!
kom försent till träningen igår, haha jag och anna har inte så bra koll så vi fick inte träna så länge ;d

Nu ska jag nog ta och sova lite innan filip kommer och hämtar upp mig:)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0