måndag

har precis vaknat efter en väldigt skönt tupplur. Även fast jag bara jobbade fyra timmer idag så är jag helt slut, det är väldigt konstigt, men det kan vara det mörka vädret också.
Efter jobbet mötte jag upp min syster för att handla lite julklappar, och vi lyckades få med oss en julklapp hem, haha och den var till mamma. Men vi har sett lite andra saker som vi också tänker köpa:) det är ju bara en dryg vecka kvar till julafton! Imorgon har jag sov morgon till 15.30, och det ska bli så skönt, fast då jobbar jag dock till 23 också:/
Mamma och anna bakade nyss pepperkakor så jag passade på att ta lite deg, för den är som sagt godast;)

Nu väntar duschen! puss


Julafton 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0