neeeeeeeej

Attans, vi förlorade med 3-2. Vi ledde med 2-0 men sen tappade vi. Vi spelade sjukt bra ändå och var bättre än dom och värda att vinna men fotboll är inte alltid rättvis och vi har då aldrig turen på våran sida. Det är bara att ta nya tag för vi kan, de bevisade vi idag!
Har precis duschat så känner mig ren&fin, ska snart börja göra mig iordning inför kvällen. Jag börjar bli väldigt hungrig så lite mat kommer inte sitta fel!
13 december är det idag, vilket innebär att det är luciatåg och sånnt. Det var väldigt kul när man var lite men nu har man liksom vuxit ifrån de, men visst det är fint:)

nu ska jag skynda mig lite, puss

vill ha lite sommar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0