sjuk:(

jaha, då har man gått och blivit sjuk såhär inför jul...kul:(
I måndags blev jag och anna iaf klara med julklapparna, skönt :) Förlåt mallan att vi inte kom in och sa hej, vi hade så mycket!
I går hade jag och filip 11 månader, gud vad tiden går fort när man har roligt! Du är underbar:)
Jobbade igår och herregud vad människor det var, och vi var väldigt många som jobbade ocskå så alla sprang på varandra. Jag stod på pommesen hela dagen och jag blev helt stekt, värmeslag!
Igår när jag kom hem kände jag mig väldigt svag och började må dåligt, vaknade upp idag och kan knappt prata, hostar, feber, ont i halsen, jippi, det är verkligen vad man vill dan för julafton! TACK.
Får väl hoppas att det snabbt går över!
Eftersom att jag knappt klan prata så fick jag stå på drickan idag, haha väldigt skönt!
Mamma och pappade klädde nyss granen och jag var för trött för att hjälpa till, men fint blev de:) Lyssnar på jullåtar, jag älskar de :D
Sanne jag lovar att du snart ska få din present! :D
Julskinkan är i ugnen och är snart klar, den är som godast när det precis kommer ut och är sådär ljummen, mmmm:D

Nu ska jag kila!
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

1. du är inte förlåten ;)

2. Krya på dig!

3. God jul :D

2008-12-24 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0