Snygga örhängen och en tjusig bak

Jobbat idag, ganska lugnt och skönt faktiskt:) Sen träffade jag malin för lite mat på la baguette, mycket gott och jag tog som vanligt en räksallad;) Satt där ett tag och bara pratade, väldigt mysigt:) Sen cyklade vi hem i kylan&mörkret. Jag var så trött att jag var tvungen att sova lite innan träningen, så jag och mamma somnade i varsin soffa i ca 2 timmar sen var jag tvungen att gå upp:/ Träningen idag gick kalas men vi var bara 8 st, för b-laget hade match, men det var roligt ändå :D

När jag jobbade i lördagsnatt så fick jag en väldigt rolig kommentar : Du har snygga örhängen och en tjusig bak!
haha alla på jobbet tycker att det är så roligt så det kommer jag få höra ett tag ;)

Imorgon är det julfest med jobbet, jag är väldigt taggad :D först ska vi hem till nicclas som blir det björnstugan, toppen!
Nu ska jag bara duscha innan jag åker till min älskling:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0