söndag

har precis vaknat upp efter en mycket skön sömn!
Firade jul hos farmor&farfar och åt lite god julmat, men jag mådde inge vidare så jag la mig på soffan och somnade, vilket bra sällskap jag är ;d Efter några timmar var det dags att åka hem, eller jag for hem till sanne för lite sällskap:) Vi gick till ica och köpte lite melon och glass, mycket gott :D Kollade även på sex and the city filmen som har inte har sett än!:O Och ändå han jag inte se klart hela innan jag var för trött, haha illa!

Snart ska jag,anna och mamma ut och trängas bland alla andra shoppingälskare ute på mareieberg!
nu är det duschen som gäller!

Vid fyra ska våran familj och min kusiner och deras familj åka hem till mormor&morfar för den årliga middagen, det ska bli riktigt kul!


Jag och elijas:)

Anna med våra småkusiner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0