thailand

Då var det snart dags för match mot glanshammar. Vet inte hur det kommer gå men vi ska göra vårat bästa tjejer ;)
Igår var jag en stund hemma hos sanne och vi kollade på thailand resor, för vi vill verkligen åka! Hitta ett jättefint och gulligt hotell, vi kan ju hoppas att vi kommer iväg:) Behöver kommer bort från detta kalla sverige lite!
Sen hämtade filip upp mig och vi åt lite mat på edessa innan vi gick hem till mig, och självklart såg vi lite på IDOL och rätt person vann tycker jag!
Ikväll blir det lite middag på efesos med familjen filip&rasmus, ska bli väldigt mysigt. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ta det lugnt iaf:)

nu ska jag kila lite, puss


se vad fint det är, och bara ett stenkast från stranden, hit ska vi sanne:)

åååh, det är så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0