tisdag

Matchen i söndags vill jag inte ens prata om, fyfan! Aja jag skynda mig hem för att fort sminka mig och byta om till lite mer glamorösa kläder! Hemma hos emlie var det väldigt mysigt och vi satt och prata massa och spelade även lite kort innan vi for till björnstugan! Jag hade skitkul och det hade dom andra med verkade det som :D Det var en tant/kvinna på ca 40år som på något väldigt vilset sätt dök upp där på dansgolvet helt ensam, haha så vi tyckte synd om henne så vi började dansa med henne, hon var så pinsam att det blev kul! Något som inte var lika kul var att gå upp vid halv tio på måndagmorgonen för att gå till jobbet.. de tog emot kan jag säga!

idag har jag jobbat lite granna, sen gick jag sanne & filip till rosalis och åt god mat, riktigt gott var det!
Nu väntar jag på att klockan ska bli halv åtta för då är det samling till matchen.

Lyssnade på radion igår och då pratade dom om konstiga namn. Då var det tydligen någon som döpt sitt barn till solstråle?! Okej det kanske är gulligt på en fyra åring men när man är 15 år, hur kul är det då att heta solstråle? haha stackars barn säger jag bara. Jag förstår om man vill att ens barn ska ha ett lite annorlunda namn men det där var verkligen att ta i ;d

Mc donalds i Västahaga blev rånat i söndags med pistol i drive-in luckan. Det är riktigt otäckt de där, och personen som stod där lär ju inte må så bra nu.

Puss mallan


En vito limo åkte på stan så jag var tvungen att ta ett kort, dock åkte den så snabbt att det blev suddigt ;)

syster yster!

Kommentarer
Postat av: malin

mera uppdateringar mallaaaan, slarva inte;)

2008-12-03 @ 16:16:37
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: mallan

jag ska skärpa mig :D

2008-12-03 @ 20:06:27
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0