Gott nytt år

dåligt med uppdatering, dåligt mallan!

I söndags var det middag hemma hos mormor&morfar med mina kusiner och deras familjer, mycket trevligt men dock väldigt trångt när vi skulle få plats alla runt matbordet ;d Sen blev det lite efterrätt och guitar hero, haha jag är verkligen dålig men jag vann iaf över anna ;) Det är synd att mina kusiner bor så långt, så sällan man träffar dom...

I måndags träffade jag tjejerna, gud vad jag har saknat er! Vi hyrde en skräckfilm och köpte massa gott och myste hemma hos elin. Vi hyrde barnhemmet och den var faktiskt riktigt bra, en spansk film:) Sen framåt midnatt så befann jag mig hemma hos min älskling:)

Igår blev det lite jobb och efter de åt jag på la baguette med filip:) det var tänkt att jag skulle hitta en nyås klänning, tror ni jag kom hem med någon?:O haha nej, jag vet inte hur många affärer jag var inne i men fann då ingen klänning så jag får helt enkelt ta något hemifrån, attans!

jaha, idag är det då nyår. Kändes betydligt viktigare när man var yngre, men jag får iaf spendera dagen med min bästa tjejer, dock inte med filip, men han får jag möta upp senare under kvällen :)

Har precis kommit hem från filip och ska väl snart försöka leta rätt på något längs inne i garderoben!

Ha ett underbart nyår:D


:)

:)

Morfar och cornelia:)

Kommentarer
Postat av: Malin

du har blivit seeeeeeg på att uppdatera!

2009-01-05 @ 14:06:39
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: Malin

det är 8e januari idag, du uppdaterade 2008!!!!!!

2009-01-08 @ 09:04:17
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0