tre veckor kvar till julafton:)

Julen närmar sig med stormsteg och jag blev nyss påmind om att det bara är tre veckor kvar till julafton och jag har inte köpt en enda juklapp! Hur ska detta sluta? Köpte en finfin choklad kalender till filip men som han olyckligtvis glömde här så då var jag ju bara tvungen att öppna de tre luckor som varit ;) Den chokladen är så god :D
Tänkte visa er en fin bild på den också men det gick tydligen inte att lägga så!

Vet inte riktigt vad jag ska önska mig i julklapp, alltid lika svårt och det är inte roligt att bara få pengar så nått roligt ska jag väl försöka komma på! Vi blir väldigt många på jul vilket jag tycker ska bli jätte kul, träffa mina älskade kusiner som jag inte gör alltför ofta tyvärr eftersom dom bor i danmark och i skåne:/


Elijas & Alexander, så söta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0