Juldagen

nu har ännu en julafton passerat, och det var en utmärkt sådan :) Dom kom runt fem och dom sista åkte strax efter tolv, då var man rätt trött. Fick mycket fina julklappar bla pengar, skor, kläder, smycken och lite smått och gott:)
Vaknade upp i morse då klockan ringde vid 8, om jag skulle jobba eller inte. Men min röst håller inte och jag hostar fortfarande väldigt mycket så anna skulle jobba istället.
Jag ska snart träffa filip och fira jul med honom:) myspys!

En bild säger fler än tusen ord, här har ni flera tusen ord alltså ;)

pappa hade snickrat ihop ett långbord:)

En bild på syskonen;)

Anna,mamma&jag

julmat:)

små kusiner, familjen adolfsson:)

Det blev mest kort på minstingen, cornelia:)

paketöppning:)

Nästan hela familjen

mormor var snygg som tomte;)

:)

så söt är hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0