onsdag

usch, en skitmatch igår också. Jag vet att man inte ska skylla på domarna men igår var det inge klass på dom inte!
Vi får ta nya tag tjejer, det kan vi;)
Fick frukost på sängen idag av min älskling:) Idag var jag tydligen ledig fick jag reda på igår kväll haha så idag sov vi rätt länge sen har vi bara tagit det lugnt!

Vart är all snö och all julstämning?! Det som var så fint ute förra veckan, men vi får hoppas att de kommer innan jul iaf!
Imorgon blir det jobb sen att träna lite fotboll,

Alltså jag drömmer så sjuka drömmar, och oftast är det mardrömmar. Det är nästan så att jag inte vill somna på kvällarna, för dom är riktigt läskiga. Det kanske låter töntigt men det är faktiskt så ;d Men i nattens mardröm så kom filip och räddade mig så då var det lugnt :D För några år sedan drömde jag att tsunami vågen kom upp på våran altan och sen gick den tillbaka och jag drömmer en hel del om mc donalds, haha inatt drömde jag att jag blev utskälld av magnus för att jag hade glömt servera salladen på ett kärringrack! haha jag skrattade åt mig själv när jag vaknade.


pappa har köpt en helikopter som han tycker är så roligt att köra med ;) haha riktigt duktig är han måste jag säga!

puss mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0