Började bra :D

Kvällen igår började hos sanne, med massa underbara människor,ölspelet och massa sång, helt enkelt en perfekt förfest :D dock var det bara jag sanne och maria som var tjejer men jag tycker vi lyckades ganska bra ändå :D sen åkte vi upp till satin där man träffade mycket folk som vanligt :D Blev dock inte där så länge för min pojkvän blev utkastad, men det var roligt så länge det varade ;) haha nej men vi gick och åt sen traskade vi hem, jag fick skoskav så jag gick barfota hela vägen. Sov väldigt länge idag, och huvudvärken kom smygandes även den här gången! Sen for jag hem för att duscha och skynda mig till jobbet:) Slutade vi nio, väldigt lugnt och skönt :)
Men  nu har jag inte tid att sitta här längre, sanne väntar och vi ska glo one tree hill heeela kvällen :D

puss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0