:)

Har inte blivit så bra uppdatering men det beror på att jag har jobbat en hel del.

I Tisdags hade jag och filip som sagt ett halvår, men vi gjorde inget speciellt, åt lite god mat och hade det bara mysigt:)
Igår vaknade jag upp med filip bredvid mig :O han hade nämligen tagit ledigt, så vi gick ut lite i solen och la oss på studsmattan och glassa :D Sen for jag hem för att sedan vara med om världens jobbigaste arbetspass! Dom hade sagt innan att rixfm festivalen var den jobbigaste dagen på året och det håller jag lugnt med om, fy fan va folk det var och ändå hade vi alla kassor öppna!Men vid elva stängde vi så då tog jag sällskap med mamma&pappa hem, men jag trampade iväg till sanne för att vara hennes nattgäst! Vi satte oss och kollade på ett vänneravsnitt innan vi la oss haha,Tog tre år innan jag tillslut somnade och sov som en stock tills klockan ringde vid nio i morse :S jobb idag igen, haha men jag får tänka att det är pengar :) Slutade vid tre så det var ju skönt de :) Gick och handlade solskyddsfaktor med filip sen cyklade jag hem :) Mötte malin och amar påvägen hem, så det slutade med att amar åkte till per och jag och malin hem till hans lägenhet :) Där bjöds det på knapriga mackor haha och chips ;) satt där och snackade lite skit, ska även träffa henne ikväll efter min träning :D Gud, känns som jag har ett schemalagt liv just nu men snart går jag på semester ;)
Imorgon ska vi handlade lite mat inför resan och även växla pengar :D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0