Ett halvår

Har precis suttit ute lite i solen och läst tidningen, haha jag är helt själv igen hemma hos filip, men ska iväg och jobba snart så :)
Det blev inget one tree hill tittande för mig och sanne i söndags utan det blev vänner, haha men det var lika bra de ;) Somnade väldigt sent och det var väldigt jobbigt att gå upp vid halv tio för att vi skulle börja jobba vid 11, jag jobbade till fem och det var folk hela tiden, fy det var en stressig dag! Sen var det bara att trampa hem för att avverka den första träningen efter vårat lilla paus! Det var roligt att träffa alla, men det var blanade känslor, jag älskar att träffa alla kompisar där nere och att träna, men sen är det ju en person som gör det mindre kul, men det skiter jag i!
Ska jobba hela veckan, och fredag&lördag natt! Känns som jag inte gör annat än jobbar, men det är ju såhär när man börjar bli vuxen ;)
Filip och jag har ett halvår idag, så det ska vi fira lite ikväll<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!



Uppdatera meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

2008-07-24 @ 17:23:52
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0