Familjekväll

Har precis ätit lite mumsig lax och färskpotatis med familjen, det blev lite sent eftersom jag jobbade till nio:) Min familj borde ha saknat mig när dom var borta, jag stod som sagt för underhållningen ikväll, haha
Filip ringde också för typ1½ timma sen, pratade bara i 5 minuter och det kostade mer än 70 kr?!:O ooj vad dyrt det kommer bli för mig när jag är borta i två veckor ;d Men klantet hoppade i poolen med mobilen på sig så han får ringa från betalkort ;) Det var skönt att få prata lite med honom, och snart är han hemma :)
Jobbet gick bra och det var ganska lugnt så jag gick runt och drack milkshake hela tiden, kanske därför jag har så ont i magen nu? aja gott var det iaf:D
Det blev då ingen klassfest ikväll vilket jag tycket var ganska bra för ja kunde ju inte vara med, men vi får se till att styra upp de snart, börjar sakna min klasskompisar väldigt!
Nu ska jag sitta vad datorn och nörda lite innan jag beger mig mot den efterlängtade sängen :)
Men nu kom anna ner och frågade om ja ville vara med på familje geni, och det är klart man ställer upp, någon måste ju vinna med ;)

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0