God natt

Nu sitter jag här i min ensamhet i vardagsrummet med datorn i knät, men inte så länge till för snart kommer familjen hem och jag är faktiskt väldigt glad att dom äntligen kommer hem, har saknat dom :)
Har inte gjort något vettigt idag alls, låg och solade lite, har blivit lite röd, sen åkte jag upp på stan och köpte mig ett mjukisställ, haha mycket fint :D När sanne hade slutat jobbat så åt vi på donkan, yammi :D sen åkte jag hem och har faktiskt gjort ganska fint nu! Sanne kom hit och gjorde mig sällskap ute på min altan och rökte vattenpipa och åt melon och lite annat gott :)

I morgon är det klassfest men jag ska tyvärr jobba så det blir inget festande för mig, lite tråkigt :/
Snart kommer även min älskling hem som jag saknar för mycket nu :(<3

Nu ska jag ta och titta lite på tv,
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0