Hot

det går verkligen inte att sova i mitt rum på sommaren, det är ju som en bastu! Likaså ute, jag orkar inte ligga i solen :p skulle vilja ha en pool eller nått sånnt så man bara kan hoppa ner i den när det börjar bränna lite för mycket på ryggen!
Gårdagen på jobbet var ganska lugn till ungefär halv ett då krogenfolket började strömma in! Det finns vissa läskiga personer som man inte vill ska komma och handla av en själv! Kaxiga och skrikiga och allmänt störiga! Jobbade med väldigt roliga människor igår så kvällen gick fort :D Tessan&johan besökte oss och köpte lite mat, hon har sin resväska redan packad, det hade hon för flera dagar sen haha
Ska väl försöka att få lite i min resväskan ganska snart så jag inte får panik sista timman, haha sen blir det att träffa filip en sista gång innan jag far iväg till cypern! Det är med blanadade känslor som jag åker, det ska bli hur kul som helst med mina underbara tjejer, men samtidigt två veckor är långt att vara ifrån nån man älskar så mycket. Men som sagt, vi ska göra det bra tjejer ;)

Nej nu står den stora väskan helt ensam där uppe och bara väntar på att bli full med massa klänningar och skor och massa andra kläder!
ciaaaooo bella/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0