ingen rubrik

Sitter här med världens huvudvärk, den kom smygande på jobbet!
Tillslut kom filip hem och räddade mig från alla monster som var i hans hus, haha! Vi gjorde oss klara, vi köpte en pizza som vi skulle gå med till martin som jobbar i backahallen, slöhög han är ;) Jag kan inte kalla det där jobb heller, att sitta framför en data och ta betalt av några som ska spela tennis, ca 1 gång i timma;d Men det är ju skönt det med ;) Vi satt där och pratade lite om klassfesten som är styrd hos sanne på lördag! det är bara lite mer än en månad sen man såg alla, men jag saknar dom ändå :D Man kan bara hoppas att vädergudarna är på våran sida!
Jag och filip for hem igen och precis när vi skulle gå upp på stan för att äta så kom det värsta skuren så vi blev hemma ;) Värmed mat medan filip somnade i soffan, trevligt sällskap man har alltså;)
Sen bar det av mot donkan, sanne jobbade också idag, alltid lika roligt att jobba då ;) haha Men du skulle väl vilja stanna lite längre?;)
jag och pappade bokade precis flygbussen som ska ta oss till arlanda den 28 juni! Längtar dit, men ändå inte... men det ska bli roligt :D

I'm addicted to you<3


Nu kommer lite kroatien bilder:)

jag

Världens största hamburgare med världens minsta bröd haha

Min fina tvilling tatuering som sanne ritade haha

puss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0