Läskigt

Har varit vaken i ca 1½ timma redan, sov lite efter att filip hade gått men sen runt halv nio så vaknade jag av, eller så var det en dröm, att någon satte ner en hand på sängen, jag vågade inte röra mig utan låg helt blixtstilla och blundade.Mitt hjärta slog ungefär i 190,det låter töntigt men jag var så jävla rädd, så jag låg där en halvtimma innan jag vågade röra på mig! usch! Så nu har jag precis tittat på top model och nu hamnade jag här! Filip kommer hem vid 12 kanske så jag får väl helt enkelt sitta här i hans hus i min ensamhet ;d Ska iväg och jobba vid fem idag:)
Igår hyrde vi film, super sugen, haha den var väligt rolig :D

Nu ska jag hitta på nått att göra i två timmar :D
puss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0