Lunch hos sanne

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar, för runt halv ett ska jag vara hemma hos sanne som bjuder på lunch ;) haha hoppas inte hon har lagat det själv bara! Skulle egentligen ha träffat malin idag men hon var jätte sjuk så det är nog bäst om hon ligger hemma i sängen och kryar på sig:)
jaha vad händer ikväll då? joo gissa, jag ska jobba :D haha 20-03, så jag hoppas att alla fulla människor håller sig borta från mc donalds! Eftersom jag slutar så sent så vill jag inte trampa hem helt själv så filip kommer och möter mig så går vi hem till honom, han är rätt snäll ibland ;)

Ha en bra fredagkväll alla som kan göra något av kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0