malin&malin

Var med malin igår efter träningen :) Vi gick till varberga för att köpa den berömda varbergaglassen, helt klart den bästa glassen som någonsin funnits, och då har jag testat många ;) Sen tog vi en sväng  runt här i hjärsta innan vi gick hem till henne. Där poppade vi popcorn och satt bara och prata massa strunt, det är vi rätt bra på :D vi kollade i hennes gamla dagböcker, HAHA jag ska inte avslöja något men det är såååå roligt att läsa :D Sen trippade jag hem i den ljumna sommarkvällen ;)

Nu ska jag snart iväg till elin för vi tjejer ska nämligen handla lite mat inför resan, gud jag börjar få lite resfeber! Jag har inte heller börjar packat men det är inge ovanligt, jag börjar väl på söndag kväll haha vi åker söndag natt för att sedan ta flyget som går 07.50 på måndag :D
Idag blir det att jobba natt, precis som jag ska göra i morgon!
Nu ska ja gör mig iordning :)
puss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0