Mys dag i solen <3

Gick upp vid nio idag för att sedan åka med pappsen till forex och växla in lite pengar till resan :D Efter det så åkte vi lite överallt för att införskaffa en resväska(kan ju vara bra att ha en stor) haha, sen lite schampo och sånna nödvändigheter!
Jag och filip hade picknick idag, vi köpte lunch från la baguette, tog med lite bullar och lite gott att dricka sen la vi oss i parken, nästan helt ensamma, och bara hade det så väldigt mysigt:) Men ramlösan som vi hade köpt blev det inte så mycket drickande av, jag fick typ hela över mig av filip, men ja om de som tycker att grantäpplen luktar gott så hade jag fått dom på fall ;d Det blev inte så mycket solande, vi låg mest i skuggan för det var hur varmt som helst idag! Sen efter några timmar kom sanne och gjorde oss sällskap, trevligt :D
Sen cyklade jag och sanne upp på stan och där dumpade jag av henne vid donkan ;) Men gör henne sällskap igen runt elva då jag börjar :)

Tack för en underbar dag älskling<3



Sanne&filip   Puss   Ett fotbollskort hann vi med haha

Såhär glad är jag jämt med min prins:D

Han missa mig, tack ;)   Våra snygga shorts som alla kommer vara så avis på haha

Puss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0