Nörd?

Sitter här och dricker mitt vanilj te med lite mjölk i, muuums :D men te kanske passar bättre en kall vinterkväll, men jag var så sugen så de fick bli det ändå ;)
Igår när jag satt vid datorn kom jag att tänka på en sak, att jag spenderar väldigt mycket tid vid datorn, och det är jag inte ensam om. Man sitter här utan att egentligen göra något speciellt, man sitter mest och klickar runt på lite sidor, snokar runt  lite vad som händer i alla andra människors liv, och gör bara onödiga saker. Men andå så sitter man här och glor fast man kan göra något nyttigare istället. Man kan vara ute och ta vara på dagarna istället för att sitta här. Men nu den senaste veckan har det blivit lite mer än vanligt, vet inte varför!
På tisdag morgon får jag äntligen träffa filip igen, känns som han har varit borta i en månad ;d
I morgon ska vi ha personalfest i hästhagen, och ha femkamp mot dom andra mc donalds här i stan:D hoppas bara att vädret håller:)
Aja nu ska jag beställa lite saker från h&m och nörda lite ;)

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0