Onsdag

Var hela dagen med filip igår, kom dit vid tolv, och eftersom han var väldigt sliten efter resan så sov i ca 3 timmar :) Det var otroligt mysigt att träffa honom igen, vi gick och hyrde film och köpte chips, myspys:)
Inatt hade jag två mardrömmar efter varandra, usch hatar att ha de! Men man blir alltid lika lättad när man vaknar upp och märker att allt bara var en dröm. Klockan stod på halv tio för jag skulle nämligen jobba så då var det bara för filip också att gå upp! Jag älskar den mannen<3
Jobbet gick bra men gud va mycket folk det var, och massa konstiga människor!
Det var prat om utgång idag men det blev inte så pga lite sjukdomar och annat så vi får helt enkelt styra upp det någon annan dag tjejer :) Så min kväll ska jag spendera med filip :)
Sanne ringde nyss mig och undrade om jag ville vara modell för en dag i stockholm, haha hennes kompis var tydligen de och då fick man skriva upp några kompisar på en lista opch då stod sanne där :D så hon får ta med några kompisar :D Vi kommer bli sminkade och få håret fixat ;) ooh vilka pinglor vi kommer bli ;) Det är iaf 13 augusti, precis efter vi har kommit hem från cypern så då är vi bruna och fina :)

Nej nu ska ja kila från datan :)
Ha en trevlig kväll
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0