Ösk-Sundsvall

Har precis kommit hem från fotbollen, kollade när ösk spelade mot sundsvall, OCH VANN MED 2-1, haha helt otroligt för dom är inte bra! Men tur nu är dom lite ovanför sträcket:) Var där med mamma, sen kom sanne och höll oss sällskap, trevligt :) Innan matchen så jobbade jag 10-17, och det gick prima, dock väldigt varmt!
Igår åkte jag hem till filip och mös:) Vi låg framför tv'n och åt vårat naturgodis, mums :D
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men på kvällen ska våran familj hem till våra barndomskompisar så det blir nog trevligt:D
Nu väntar lite mat för min mage skriker av hunger!
och bara så ni vet så älskar jag filip ;)<3

ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0