Party

Vi vaknade upp utvilade och begav oss direkt ut i solen :D där låg vi på studsmattan och var allmänt coola och åt melon;) Sen blev vi otroligt sugna på glass så vi tog en tripp till varberga för att äta av den väääldigt goda glassen dom har att erbjuda där ;D sen gick vi hem igen, haha och sanne gick precis! Så nu vet jag inte riktigt vad ja ska hitta på, kanske klippa gräset? hmm.. det lockar nog lite mer att lägga sig i solen och bara slöa :D
Jag, sanne, emma och Tessi ska ut ikväll, känner att det var ett tag sen nu :)
Vädret är på topp, jag är på så bra humör och det är party ikväll, kan det bli mycket bättre? nej det kan det faktiskt inte :D
Jag och sanne var för slöa för att följa med tessan ut till stallet, men hoppas hon klarade sig utan oss ;)

Ha en underbar dag :)


Skååål

Jag och tessan för 1½ år sedan ;)

Jag och sanne för också 1 ½ år sedan

Jag och emma för ½ år sedan


Haha där har ni dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0