Pastasallad

Har precis ätit en mumsig pastasallad som jag och mamma kokade ihop, lite fetaost, avocado, räkor och massa annat gott är en riktigt god&bra sommar mat :)
Solen har stekt på bra och jag har bara slappat på studsmattan med mamma&anna, dom är rätt okej ibland ;) Vet inte riktigt vad som händer ikväll, i morgon ska jag iaf försöka träffa malin innan jag ska iväg och jobba vid 16.
Just nu är det världens mest irriterande fluga som flyger runt mitt huvud hela tiden, ska försöka slå till den men jag är nog inte tillräckligt snabb! haha
Filip ringde nyss men han kunde inte prata så länge för han skulle nämligen på träning, haha dom ska springa i Karslund! Jag skulle inte klara en meter om jag skulle springa nu, känns som man borde ta tag lite i träningen, för om två veckor börjar vi träna fotboll :)
Han kommer iaf till mig ikväll:)
Nej nu ska jag försöka göra något vettigt av dagen ;)

ciaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0