Piff&puff

Har precis kommit hem från mc donalds, haha jag och sanne köpte en melon och åt upp hos mig men sen lockade donkan, men den här gången fick det bli i västhaga, vi kan inte slita oss från de ;) satt där ett bra tag och snackade massa skit som alltid annars! Donkan i västhaga var vårat stamställe på sommarlovet mellan 1:an & 2:an, haha vi gick dit och tog en glass sen vankade vi hem igen, vilket liv, men roligt var de :D
På cykelturen hem hade vi en livlig diskussion om en viss person, haha samma som det alltid brukar vara! Vi skulle nog kunna skriva en bok om vad vi tycker om personen! Och sanne, du får inte sluta!!!!!!!!!!!! För vi är ju liksom piff&puff, b1&b2, och då funkar det ju inte om det bara är piff eller b1 där, eller hur!?:O
Det blev även en del pratande om ayia napa, vi drömde oss bort för ett tag, till värmen, festandet och slappandet :)
Namnet piff&puff fick vi på virginska av några 88:or som tyckte att vi tydligen satt ihop, haha








Ingen piff utan sin puff! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi måste lära oss att vara särbos förstår du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i love m.l! <3

2008-07-11 @ 23:39:31
URL: http://sannelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det måste vi verkligen inte! haha inte för jag tror att jag skulle slippa dig iaf men NEJ DU FÅR INTE SLUTA SÅ ÄR DET BARA!<3

2008-07-11 @ 23:42:27
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0