redo för resa!

åååh nu är det verkligen så nära tills det bär av! Jag,sanne,tessan&elin åkte till willys och handlade lite pasta och sånnt tills resan, sen tog vi en sväng till donkan för vi behövde lite i magen :D Sen på vägen hem så dunkade vi musik och var allmänt töntiga och satt och sjöng med :D Filips pappa har även tryckt på våra shorts "ayia napa" haha hoppas dom blev fina nu ;)
Nu ska jag snart duscha, man känner sig inte så fräsch efter en dag i solen. Sen blir det att äta tacos med mamma&pappa sen ska jag till jobbet vid elva :D wihoo, nu kan alla fulla människor komma och handla av mig inatt, älskar de!!!!!!
I morgon ska jag upp och växla pengar och sedan köpa en resväska så jag kan börja packa i tid den här gången! Sen ska jag och filip till någon park och ha picknick, myspys:)
puss/m


Gympan håller i sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0