Spara eller Slösa?

Nyss hemkommen från stan :) Filip började jobba idag vid åtta så det var lite tråkigt men mamma kom och hämtade mig så åkte vi och klippte oss så nu är vi sommarfina ;) Usch jag tycker inte om när frisören ska försöka göra någon slags frilla för det blir aldrig som man vill ha det iaf, så mitt hår åkte upp i en boll på huvudet så fort jag lämnat frisörstolen, men frisören är väldigt bra, väldigt pratglad :D
Myste med filip igår och degade framför tv'n:)
Nu vet jag inte riktigt vad som står på schemat, förhoppningsvis så tittar solen fram snart så man kan vara ute lite :)
Har shoppat ett par shorts och ett linne! Inte konstigt att mina pengar bara springer iväg, jag kan ju inte hålla i dom! Har även beställt en bikini, en klänning och en necessär från h&m så dom lär också komma snart:) Nu ska jag spara dom pengar jag har kvar så jag har lite till resan :D

Ha en bra torsdag mina vänner :)
/mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0