Stan...igen

Nu sitter man här igen och nördar ;)
Har precis kommit hem från stan med anna&mamma, myspys:) Det blev ett linne för mig, väldigt tjusigt måste jag säga :D Sen blev det att vi tog en glass och satte och i solen och åt. Träffade mollan på stan, såklart hade vi våra übersnygga tröjor på oss, trevligt att se henne, det är inte varje dag man gör det nuförtiden:D Sen åkte vi och handlade mat och snart väntar en god måltid:) Handlade även med mig lite naturgodis hem för jag tänkte att det kan vi ha tills ikväll, om jag inte hinner äta upp det tills dess ;) Ska iaf åka till min lilla sjukling och pyssla om han lite :)
Jag vet inte hur mycket jag har gått på stan den här sommaren, usch inte undra på att mina pengar försvinner! Nej nu var det sluthandlat för den här sommaren ;) Får väl se hur det blir med den saken, men man kan ju alltid försöka:)

puss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0