Tennis

Var uppe hos mormor&morfar förut med mamma&pappa, vi kollade på tennisen, haha det går inte att kolla på någon sport med mormor! hon tyckte att Nadal skulle vinna, "Jag tycker att Nadal ska vinna för han är så gullig" haha sen när det gick lite sämre för han och bättre för Federer sa hon "Ja nu kan dom lika väl ge han bucklan för han kommer vinna nu" och då hade ungefär halva matchen gått;) Det var iaf väldigt roligt ;)
Sen åkte vi hem och nu har vi precis kollat på en film, en tennis film faktiskt:) Så idag har det blivit betydligt mer tennis än vad jag har sett på ett år!
Jag hade visst glömt nyckeln i skåpet på jobbet så det stod öppet, haha men som tur var så delar jag och sanne skåp så hon tog snällt hand om den ;)
I morgon blir det att jobba lite sen direkt till personalfesten, ska nog bli en trevlig kväll ;)

Nej just nu saknar jag honom så himla mycket, usch vill inte sova en natt till själv!
Nu kommer jag nog inte skriva på ett tag, för i morgon är det fullt upp, och sen på tisdag morgon beger jag mig till filip och kommer försöka vara med honom 24/7 nu :D Som sagt, jag är kär<3

Take care
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0