Tisdag

Jag förstår inte att jag JÄMT vaknar så tidigt när jag kan sova hur länge som helt?! vaknade vid halv tio:S men får väl tänka positivt, jag har hela dagen framför mig ;) Vaknade i natt av att det var någon slags fjäril som surrade runt vid mitt fönster, fick då snällt gå upp och försöka få ut den, gick tillslut! Vaknade sedan lite senare av att jag hade en mardröm, jag har jämt mardrömmar, vad är det för fel på mig? haha
Jadu vad ska man hitta på idag då, jag hoppas solen tittar fram så man kan sola lite :) Sen blir det att bara slappa innan vi ska iväg till ettpar kompisar.
Jag vill sättapå mig min nya bikini och se om den funkar att sola så det är bäst att det blir lite varmare:)
Nej nu ska jag inte nörda mer här, have a nice day everybody :D

puss/m

Lite mer bilder kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0