tre timmar....

jaha, har precis sagt hejdå till filip, fy....
Jag och filip tog en sväng till sanne för att jag skulle låna adams mp3;) och som sagt ni som känner mig så är jag kanske inte världens mest tekniska människa, haha jag är nästintill handikappad när det gäller teknik! Så adam visade hur den fungerade sen gick vi hem :) satt ute väldigt länge och åt resterna från en kladdmuffinssmet som anna och rasmus hade bakat, väldigt mumsigt ;)
Sen har jag bara legat och kramat om honom och ville inte släppa taget...ja jag vet, jag är sådär löjligt kär men det struntar jag i ;)
Nu ska jag packa resten av sakerna som ska ner i väskan, vet inte riktigt om den går igen, men med lite våld löser det nog sig.
Nu slipper ni oss i två veckor, skönt för er men synd för alla i ayia napa!

Ha en underbara kväll

Om tre timmar sitter jag,sanne,elin,tessan&emma på bussen som ska ta oss till arlanda! Here we come!

I'm gonna miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0