klassfest

Gud vad jag är trött, precis hemkommen från jobbet! Jobbade från 20-03 inatt, men det avr förvånadsvärt lugnt och ganska skönt att jobba :) Filip kom och mötte upp mig och sen cyklade vi hem till honom, gav han en hamburgare och en cola som tack för att han hade varit vaken till tre ;) haha Väl hemma hos honom var jag inte det minsta trött medan han somnade som en stock, så jag fick ligga där och räkna får, haha Blev inte många timmars sömn för min del, kvart i tio hoppade jag in i duschen och var beredd på ännu ett arbetspass, 11-15! Men idag var det hur stressigt som helst, och massa folk hela tiden! kom in en tant som jag blev så irriterad på, som sagt så får man ett glas om man köper en plusmeny, och hon beställde två plusmenyer alltså ska hon ha två glas, men nej hon skulle ha fyra! hon sa att man fick två på varje meny för det sa markoolio på tv, haha jag höll på att tjaffsa med henne i säkert fem minuter innan hon gav upp, usch!
Snart blir det väl duschen igen innan man ska bege sig till sanne, för där styrs det klassfest, hoppas många kommer nu bara:D


ja, vad gör linus?;)


Glada killar, berkan,martin och simon :)


Agnes,mollan,sanne,pimpen adam,jag


Stekar fredrik:D


Linus&maria :D


Klassens kärlekspar<3


Eliten!!!!!!


axel,fredrik,nicklas och linus haha


Klassens b1&b2 :)


Per&john :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0