:)

Har precis gjort mig klar för att åka, dock ska vi inte åka än utan runt sex, men det är bra att jag är ute i god tid ;)
Låg ute och solade idag, för solen var framme i cirkus 3 timmar, rekord :D Låg där och slöade på studsmattan med anna :) Sen kom tessan för vi skulle boka flygbuss, haha men det blev inget bokat, vi kom på att vi kanske ska åka bil istället, haha iaf hem, aja vi får se hur det löser sig! Blev en hel del pratande om resan, gud om två veckor ligger vi där på stranden och bara solar och festar, gud va skönt! ;) Men som sagt två veckor utan filip, inte roligt men jag får helt enkelt överleva!
Sen ikväll plockar vi upp filip på hemvägen! Synd bara att han börjar vid åtta i morgonbitti, men jag börjar vid elva så jag ska ändå upp ganska tidigt:)

Här får ni lite bilder från dagens otroligt roliga händelser ;) haha

systra mi;)


Fina blommor, mamma som precis har varit te på en löprunda står och stretchar lite mot flaggstången, haha och sen hade jag roligt i solstolen och tog kort på mig själv ;)



Mitt nya linne och mina nya shorts :)


Hej då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0