telefonsamtal mitt i natten

Lunchen hemma hos mormor&morfar var mycket god och trevlig, blev hur mätt som helst efter att ja hade tryckt i mig lite glass också :) sen for jag till jobbet och jag och sanne jobbade på bra som vanligt :D sen cyklade vi hem till henne. Jag låg och tittade på tv medan hon gick runt och städade i sitt rum så nu är det skinande rent, haha nästan iaf :D Sen grillade hennes pappa lite hamburgare som vi glatt mumsade i oss, satt ute till kanske kvart över tio och det var fortfarande varmt?!:) hur skönt som helst!
Sen efter att vi hade suttit och nördat lite framför datorn så gick vi och la oss, kollade på ett gammal one tree hill avsnitt, haha roligt var de :D Sen tog det ungefär 1000 år innan vi somnade för det var så varmt att vi höll på att dö, men tillslut så:) Men sen ringde min telefon 5 i tre och gissa vem det var ifrån? joo det var filip som ringde och vi pratade en stund, men han skulle ringa upp idag så vi kunde prata längre, men undra om han kommer ihåg de? haha det var iaf väldigt skönt att få prata med honom:)
Sanne väckte mig halv tio för då var det frukost, sen for hon till jobbet och jag cyklade hem! Ska lägga mig i solen och steka lite, måste ta vara på den så fort den är framme :)

Have a nice day:D


Jag och sanne i kroatien-07, och petters rumpa ;)


Tessan, jag, anna & emma i turkiet-05! jag vill tyvärr inte visa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0