Vilken kväll!

Förfesten styrdes här hos mig med sanne,emma & tessan :D vi drack och åt massa gott ;D blev även lite kortspelande, det är vi rätt bra på :D sen for vi till satin men dumpade av emma som inte orkade gå ut ;d Sen kom vi dit och tessan var kanske där i en halvtimma, sen mådde hon dåligt och åkte hem, och nu ligger hon hemma i sängen och mår inte som hon skulle vilja må;d stackare! Jag och sanne hade iaf sjukt kul, så jävla roligt:D träffade massa roliga människor, bla en barndomskompis som ja inte har sett på kanske 5 år, och hur kunde han känna igen mig?:O det är frågan men det var trevligt :D Sen gick vi ut vid 10 i två, och då hittar vi andreas svensson liggandes i öppningen till en blomsterbutik, haha så vi fick snällt ta han dom honom lite :) Sen trampade vi hem , och jag somnade ganska snabbt efter att ja hade lagt ner huvudet på kudden!

Nu ska jag till mormor&morfar och äta lunch innan jag ska jobba, trevligt att jag och sanne jobbar tillsammans för en gångs skull :D sen blir det att sova hemma hos sanne idag så att hennes lillebror får lite sällskap :)

Filip har bara varit borta i 2 dagar men det känns som en evighet :(

Hade bra alla, puss


En bild från satin då tessan fortfarande mådde bra :D

Kommentarer
Postat av: Sanne

jag ahr fått sova med dig typ en vecka vet du hur det KÄNNS????????????? jag tycker också filip kan komma hem nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahahah nej då :D et är mysigt att sova med dig :D vi ses snart <3333333333333

2008-07-02 @ 13:31:52
URL: http://sannelisabeth.blogg.se/
Postat av: mallan

haha, synd att du får stå ut med mig ;) men nu kommer min familj hem så då får dom helt enkelt ta hand om mig :D haha <333333333

2008-07-03 @ 19:17:10
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0