Zeke ;)

Det blev familje geni igår men jag kom två, attans alltså! men det var en trevlig stund med min underbara familj:) Sen gick jag ganska snabbt till sängen för att slockan ganska snabbt, vaknade dock i morse av att det var kokhett på mitt rum så jag satte på fläkten så den stod rakt mot mig, så då kunde jag skönt somna om igen :)
Har varit ute lite idag, är lite halvkonstigt väder, men det är väl bara att passa på, det ska ju som sagt bli mycket sämre :(
Jag trodde jag började jobba tre idag, men det var visst fyra, bra koll jag har ;) Har ingen aning vad som händer ikväll, blir väl att bara vara hemma och slappa lite, det är trots allt väldigt skönt.
Nu när jag inte har sällskap av filip på kvällarna får helt enkelt zeke rycka in, haha alla mina nära och kära vet vem det är ;) Det är min katt som jag fick när jag kanske var tre år och han har hängt med sedan dess. Han har varit med om det mesta framförallt under min gympa tid, haha han har hängt i taket, legat under benet på ett jätte tungt pingisbord, blivit upphängd i gardiner och nersprutad med parfym, men han är fortfarande samma zeke som han var för 16 år sedan, lite tossigare bara ;)

Nu ska jag snart upp på stan med mammsen innan jag börjar jobba:)
/puss m


Måste visa hur zeke ser ut, så söt så ;) haha

Min mjukisdress:)

Snart kommer jag ligga och steka på cypern ;) om 23 dagar exakt!

Kommentarer
Postat av: kramkarlsson

kommentar f[n egypten! hih viska snart aka tillflygplatsen nu! OCH JAG HAR RIDIT KAMEL

2008-07-06 @ 09:41:23
Postat av: mallan

åååh, va roligt :D hoppas ni är bruna och fina, jag saknar dig mallan, skynda dig hem så jag får träffa dig :D

2008-07-06 @ 10:04:23
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/
Postat av: Niclaes

Haha... Ja vem minns inte Zeke!

Han har jag ju lekt en del med :)

Otroligt skoj att läsa några av dina inlägg och skönt att se att gympan finns kvar i dig på vissa bilder.



Du är så cool Smeke!

Glöm aldrig det!



Kram på dig!

2008-10-18 @ 00:57:15
URL: http://www.teamgym.is
Postat av: mallan

haha du kommer ihåg han ;d

klart gympan finns kvar i mig, saknar det väldigt mycket :)

2008-10-18 @ 14:23:20
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0