5 månader <3

I fredags var det midsommar och vädret var helt kanon och människorna var helt underbara :D förfesten styrdes hos tessan men mina absolut bästa <3 Mycket drickande,ätande och ölspel hann vi med innan vi for till satin! Det var nog en av dom roligaste kvällarna på väldigt länge och absolut den bästa midsommarn :) Igår hade jag och elin kalas och det var väldigt trevligt, alltid kul med tjejerna :D Vi åt och pratade lite skit som vi brukar ;) Sen fick jag skjuts av elin till filip :)
Så idag har jag och han varit på stan och vi köpte en väldigt god banana split som vi delade på, myspys:)<3
Nu är jag hemma för att snart bege mig till filip igen, för som sagt, vi firar fem månader idag :)


Mina bästa                    <3                                  Kanonkul, haha

Ha en underbar söndag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0