Ännu en måndag

Matchen slutade med förlust, 2-1 blev de! säsongens första förlust och förhoppningsvis den sista, aja det är bara att släppa det här och ta nya tag! Vi var bättre, dom hade två anfall vilket slutade i två mål, jag lyckades trycka in ett mål när dte var 5 minuter kvar, men sen blev det inga mer mål tyvärr! Jag, sanne, anna hade en livlig diskussion i bilen påväg hem, haha ska väl inte nämna vem det handlade om men männsikan är dum i huvudet iaf, fattar personen ingenting eller? ooj vi typ skrek i bilen, haha men vi är rätt bra på att bli arga på denna person, och vi gör det bra :D
Annars var kvällen lugn :) Idag har jag inte gjort något vettigt alls, vaknade rätt tidigt! satte mig med min underbara bok, jag vet jag är en nörd ;) men den är så bra! Igår när jag vaknade tidigare än filip så började jag läsa, och sen när han vaknade till så fick jag bara höra ordet -NÖRD innan han vände på sig och somnade om haha men när man väl har börjat läsa den så kan man inte sluta, så är det!



Oj vad vi är coola säger jag bara <3




Saknar den här så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är fett coola ;)

2008-06-16 @ 17:33:32
URL: http://sannelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

om vi är ;)

2008-06-17 @ 11:58:42
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0